به علت فیلتر، آدرس سایت را عوض نمودم، آدرس جدید:
www.ForFreeIR1.blogspot.com

۱۳۸۸ خرداد ۲۳, شنبه

بیانیه ی کروبی در خصوص انتخابات



نتايج اعلام شده براي انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري چنان مضحك و شگفت است كه در بيان و بيانيه نمي آيد و بايد فكر ديگري كرد.

بديهي است كه نتايج و نهاد برآمده از چنين شمارش آرايي فاقد مشروعيت است و مورد قبول اينجانب نيست.



متن این بیانیه به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحيم

ملت شريف ايران

۲۲ خرداد ماه كه از حيث مشاركت كم سابقه شما مردم عزيز مي توانست جشنواره بزرگ جمهوريت در نظام امام خميني (ره) باشد به سوگواري تبديل شد،‌ و در سوگواري جز مرثيه چه مي توان خواند،‌ مرثيه اي براي اعتبار و آبروي راي فردي كه به عشق و ايمان براي تغيير اوضاع كشور به صحنه آمدند و چنين تخلف در امانت ديدند.

نتايج اعلام شده براي انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري چنان مضحك و شگفت است كه در بيان و بيانيه نمي آيد و بايد فكر ديگري كرد. اين شيوه راي گيري و شمارش آرا يادآور شمارش آرا مرحوم مدرس است كه حتي از شمارش رايي كه آن مرحوم به خويش داده بود دريغ كردند و تكرار دروغ پردازي هاي تلويزيوني يادآور آمارهاي منتشر شده در مناظره هاست.

شگفتا كه مشاركت ملت به ابزار تحكيم دولت تبديل شد،‌ و از دموكراسي به سوء استفاده از مشاركت ملت بسنده شد. بديهي است كه نتايج و نهاد برآمده از چنين شمارش آرايي فاقد مشروعيت است و مورد قبول اينجانب نيست.

من به پيشگاه ملت شكايت مي برم و دستان همه راي دهندگان به خصوص دانشجويان،‌ روشنفكران،‌ زنان محرومين و افراد مورد تبعيض اعم از دگر انديشان،‌ اقليت هاي حقوقي و مذهبي،‌ دراويش،‌ اهل حق را مي بوسم و حتما در مقابل اين مهندسي و تنظيم ناشيانه راي ملت سكوت نخواهم كرد و به عنوان فردي مستقل در چارچوب فكري و سياسي خاص خود و بر اساس مواضع و بيانيه هايي كه منتشر كرده ام در صحنه خواهم ماند و گزارش اقدامات خود را در بيانيه هاي بعدي به اطلاع ملت بزرگ ايران خواهم رساند.

اين تازه اول داستان است.

مهدي كروبي
۲۳ / ۳/۸۸

هیچ نظری موجود نیست: