به علت فیلتر، آدرس سایت را عوض نمودم، آدرس جدید:
www.ForFreeIR1.blogspot.com

۱۳۸۸ خرداد ۲۴, یکشنبه

انتخابات ریاست جمهوری یا کودتا؟



نحوه ی برگذاری انتخابات، بستن مراکز اخذ رای بر روی مردم، ندادن تعرفه و تمام تخلفاتی که در طول برگذاری انتخابات صورت گرفت با حظور حداکثری مردم خنثی شد.
در حالی که پیروز قطعی انتخابات ریاست جمهوری میر حسین موسوی بود در اقدامی که از آن به "کودتای سیاسی" یاد شد، آرای مردم در انتخابات به هیچ وجه در نظر گرفته نشد و کاندید مورد نظر رهبر با میزان رای مورد نظر رهبر! به ریاست جمهوری منتصب شد.

هنوز همچون بسیاری از دوستان در شوک بسر می برم. در ادامه برخی مسائل را به صورت تیتر وار می گویم.



اعتراضات در حالی ادامه دارد که شبکه ی اس ام اس از شب قبل از انتخابات تاکنون در سراسر کشور قطع می باشد، بعد از اعلام نتایج نیز تلفن همراه در تهران قطع شد.

در ساعات پایانی برگزاری انتخابات پلیس تهران اعلام کرد که از ساعت ۵ عصر روز جمعه "برای برقراری نظم و امنیت" در پایتخت ایران "مانور اقتدار" برگزار کرده است و اعلام نمودند با هر نوع تجمع در سراسر کشور به شدت برخورد می شود.

از ابتدای شمار آرا تا انتها، درصد هر کاندید ثابت بود. یعنی هر 4 کاندید در کل کشور دقیقا به یک نسبت رای داشتند. چه در روستا، چه شهر های کوچک و بزرگ و چه در میان اقوام و ادیان مختلف و غیره!

آرا را بدون مشخص بودن اینکه متعلق به کدام استان و شهر می باشند اعلام نمودند. در حالی که روال انتخابات در سال های گذشته و در دنیا این چنین نیست.

اول شدن احمدی نژاد در شهر محل تولد کاندیدهای دیگر، در حالی که در انتخابات قبل این چنین نبود. بعنوان مثال در دوم خرداد خاتمی در تمام استان ها بجز مازندران که استان ناطق بود، اول شد. و یا در انتخابات قبل مهرعلیزاده با اینکه نفر آخر بود ولی در سه استان آذری زبان، اول شد.

رای بسیار پایین کروبی که حاکی از تصفیه حساب سیاسی حکومت و دولت با او و حامیانش است.

بسیاری از سایت های حامی موسوی نیز در شب شمارش آرا فی ل تر شد و در پی انتشار فیلم ها، عکس ها و خبرهای مربوط به این درگیری ها در اینترنت، سایت های "فیس بوک" و "یوتیوب" نیز فی ل تر شدند.

دبیرکل و چند تن از اعضای دفتر سیاسی "جبهه مشارکت ایران اسلامی" و یک عضو سرشناس "سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی" در ایران که دو حزب عمده جناح اصلاح طلب و از مهم ترین حامیان میرحسین موسوی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران محسوب می شوند، در روز بعد از انتخابات بازداشت شده اند.
حنیف مزروعی، روزنامه نگار و فعال سیاسی در تهران به بی بی سی فارسی گفت که می تواند بازداشت محسن میردامادی (دبیرکل جبهه مشارکت)، زهرا مجردی (همسر آقای میردامادی)، سعید شریعتی، عبدالله رمضان زاده و زهره آقاجری از اعضای دفتر سیاسی جبهه مشارکت و بهزاد نبوی، عضو سرشناس سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی را تأیید کند.

شایعاتی مبنی بر حبس خانگی میر حسین موسوی و کروبی نیز شنیده می شود.


به گفته چند تن از ناظران عینی یک نفر در خیابان فاطمی در اثر اصابت گلوله کشته شده است.

می کشم، می کشم، آنکه برادرم کشت.

۱ نظر:

Unknown گفت...

ایهالناس مسلمان کشی‌یکی‌از سرگرمیهای جدید برای کشورها و دولتهای مسلمان و غیره مسلمان شده. جالب اینجاست که دوستان عزیز آقای احمدی خره،چین و شوروی، قبل از شمارش آرای انتخابات به ایشون تبریک گفتند. کشور چین و شوروی یک ساعت بعد از انتخابات به آنترینژاد تبریک گفتند تو نگو اینها با هم یه قرارهایی دارند و آنهم سرگرمی هست که هر ستاشون دوست دارند و آن هم، مسلمان کشی‌. در ارومجی چین و در چچنیا شوروی و در ایران عزیز دولتها همه مشغول مسلمان کشی‌هستند.احمدی‌نژاد ممکن که خایهٔ امریکا و انگلیس را نمیمالد ولی‌ خوب خایهٔ چین و شوروی را ما چ می‌کند. هی‌نماز جمعه داد میزنم مرگ بر یهودی و صهیونیست تو نگو پولدارترین ادمهایی که شوروی را اداره میکنند یهودی هستند. هر هفته میرم نماز جمعه داد میزنم مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس تو نگو مسلمان کشهای اصلی‌، چین، شوروی و همین رئیس جمهور قلابی خودمون آقای احمقی خره جنایتکار هستند.
«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»