به علت فیلتر، آدرس سایت را عوض نمودم، آدرس جدید:
www.ForFreeIR1.blogspot.com

۱۳۸۸ خرداد ۲۴, یکشنبه

عکس: اعتراض های مردمی پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری دهم در تهران


در حالی که تمام شواهد حاکی از پیروزی قاطع موسوی در برابر احمدی نژاد بود، بعد از اتمام رای گیری در کودتایی که توسط دولت و با حمایت حکومت و شخص رهبری شکل گرفت احمدی نژاد پیروز انتخابات قلم داد شد.

در زیر عکس هایی از اعتراضات مردم در تاریخ 23 خرداد 88 را می بینید.

مرگ بر احمدی نژاد













۶ نظر:

ناشناس گفت...

خدا شما را به راه راست هدایت کند.

رامازیتا گفت...

اگر کودتاییه که از طرف دولته پس چرا اتوبوس های واحد تو خیابونه؟

AL1 گفت...

رامازیتا منظورت رو متوجه نشدم.

این پست رو بخون
http://forfreeir.blogspot.com/2009/06/blog-post_3281.html

ناشناس گفت...

ببین فقط یه چیزی بگم که در انتخابات امسال هیچ تقلبی رخ نداده موسوی حرفی نداره چچون واقعیت از قدیم گفتن تلخ هست وفقط داره تهران رو بهم میزنه مرگ بر موسوی تازه اقا اومده میگه من طرف داره قانون هستم

ناشناس گفت...

متاسفم براتون که چشتونو بستین و نمیبینین چه اتفاقاتی داره می افته اون احمدی نژاد دوست داشتنیتون چرا تو ای چهارسال هیچ غلطی نکرد و دقیقا شبهای انتخابات توی مناظره ها شروع به افشاگری های احمقانه و مظلوم نماییها کرده هر کسی که بخواد ازش حمایت کنه دقیقا یک نمونه کوچیک احمدی نژاد هست که با تزویر و ریا داره خودشو نشون می ده و باید بگم احمدی نژاد و امثال اون هستن که گند زدن به کشور و امنیتش نه مردم. مردم داشتن زندگیشونو می کردن فکر می کنی دوست داریم باتوم بخوریم ؟ دوست داریم کشته بشیم ولی بدونین حرف زور رو نمیشه تحمل کرد. همه حتی هوادارای احمدی نژاد هم می دونستند که اکثریت آرا به موسوی هست اما چون از قبل وعده هایی بهشون داده شده خیالشون راحت بود. بهتره بدونین یکی از دوستایمن هم احمدی نژادی بود و اون اینارو بهم گفت اما با هم دوستیم و تفکرمون دشمنن با هم. مردم یه ظرفیتی داشتند و اون به ای حرکت آخر نظام پر شد. فقط خدا به دادتون برسه.

ناشناس گفت...

یکی میگفت من به احمدی نژاد رای دادم و الان پشیمانم . به او گفتم هم دنیایت را فروختی و هم آخرتت را . حکومتی که باخون ریختن مردمش پابرجا بماند باید سر درون چاه کرد و نالید.بهرحال رسم زمونه اینست که برای انسان بودن باید بهای آنرا پرداخت .