به علت فیلتر، آدرس سایت را عوض نمودم، آدرس جدید:
www.ForFreeIR1.blogspot.com

۱۳۸۸ خرداد ۲۵, دوشنبه

دیدار موسوی و خامنه ای - خرداد 88




با توجه به دیدار موسوی با رهبر و بیانیه هایی که پس از این دیدار توسط موسوی در سایت قلم نیوز صادر شده، به نظر می رسد که موسوی عقب نشینی کرده است.



قلم نیوز: دیدار آقای میرحسین موسوی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
قلم - حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار آقای میرحسین موسوی با ایشان، بر پیگیری مسائل از طریق مراجع قانونی تأکید کردند.

در این دیدار که عصر دیروز انجام شد آقای میرحسین موسوی ضمن ارائه گزارشی، دیدگاه خود را درباره روند انتخابات بیان کرد.


به گزارش قلم نیوز، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار آقای میرحسین موسوی با ایشان، بر پیگیری مسائل از طریق مراجع قانونی تأکید کردند.

در این دیدار که عصر دیروز انجام شد آقای میرحسین موسوی ضمن ارائه گزارشی، دیدگاه خود را درباره روند انتخابات بیان کرد.

رهبر معظم انقلاب با تأکید بر لزوم حفظ آرامش و متانت خاطرنشان کردند: در دوره های قبلی انتخابات نیز برخی افراد و نامزدها، مسائلی داشتند که از طریق شورای نگهبان به عنوان مرجع قانونی رسیدگی به شکایات انتخاباتی، پیگیری کردند و طبعاً در این دوره نیز مسائل باید از طریق قانونی دنبال شود.

ایشان با اشاره به نامه آقای موسوی به شورای نگهبان افزودند: به شورای نگهبان تأکید شده که با دقت به این نامه رسیدگی شود.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تحریکات دشمن و برخی طراحیهای پشت صحنه برای به آشوب کشاندن خیابانها خطاب به آقای موسوی افزودند: جنس شما با این گونه افراد متفاوت است و لازم است کارها را با متانت و آرامش پیگیری کنید.

حضرت آیت الله خامنه ای با تحسین از حضور بی سابقه مردم در انتخابات 22 خرداد افزودند: به یاری پروردگار انتخابات با اتقان، صحت و آرامش خوبی برگزار شد و شما هم مسائل مورد نظر را از طریق قانونی پیگیری کنید.



قلم نیوز: فوری/حضور میرحسین و کروبی در مسیر راهپیمایی برای دعوت به آرامش
قلم - با توجه به آنکه مجوز راهپیمایی امروز صادر نشده است، ضمن اعلام تعویق این راهپیمایی، چون فرصت برای اطلاع رسانی به مردم نیست، مهندس میرحسین موسوی و حجت الاسلام و المسلمین کروبی در مسیر راهپیمایی حاضر خواهند شد و مردم را به حفظ آرامش دعوت خواهند کرد.

به گزارش قلم نیوز، با توجه به آنکه مجوز راهپیمایی امروز صادر نشده است، ضمن اعلام تعویق این راهپیمایی، چون فرصت برای اطلاع رسانی به مردم نیست، مهندس میرحسین موسوی و حجت الاسلام و المسلمین کروبی در مسیر راهپیمایی حاضر خواهند شد و مردم را به حفظ آرامش دعوت خواهند کرد.

دلیل این حضور بسته شدن همه کانال های اطلاع رسانی به مردم و جلوگیری از هرگونه انحراف و بروز خشونت اعلام شده است.


۲ نظر:

irajgolan گفت...

چرا دل بسته موسوی تازی پرست شده اید مگر ما ایرانی که ایران دوست باشد نداریم . مگر کور هستید و نمی بیند آن نگاره خمینی دشمن ایران . مگر این همه بدبختی اسلام خمینی بر سر ما نیاورد مگر موسوی و احمدی نژاد و ووووو همه این گروه اسلامی همگی در جلو دست خمینی همکار نودند . اکنون پیام نوروزی ایران زمین را باید با نگاره خمینی هندی و موسوی مزدوز تازیان گوش دهیم کشتارهای خمینی فراموش شده . مگر مردم در بند همین اسلام امروزه بدبختی را بدوش نمیکشند . باید بگویم براستی مزدور بودن را نمی شود پنهان کرد مانند گاو پیشانی سپید هستید مزدوریتان پیشا پیش شما هست . ما میخواهیم با فرهنگ ایرانی زندگی کنیم نه اسلام خونین دوست داریم نه کشتارگری که ویژگی تازیان است و مزدورانش . بروید و گم شوید مزدوران .هر چه از بدی منشی تازیان و مزدورانش در ایران بگویم باز هم کم گفته شده .

irajgolan گفت...

برای آزادی ایران نیاز به آزادمندان ایرانی هست نه آنانکه آب به آسیاب دشمنان ایران میبرند مانند خمینی و دین اسلام ( بروید سوره رم در قرآن بخوانید و ببینید که اسلام دشمن ایران هست یا نه ) چگونه یک مزدور اسلامی میتواند ایران دوست باشد . مزدور اسلامی واژه نیست که بخواهم بی ارزشی بکسی کنم که گردن نهاده به این دین هست ولی کسیکه گردن نهاده باشد هیچگاه نمی تواند آزاده باشد و اندیشه آزادگری داشته باشد چون خودش گردن نهاده هست از رو همه بر آمدهای اندیشه گریش از دیدگاه بندگی بودن خودش سرچشمه میگیرد .